مجموعه کامل آموزش Siemens NX 12

مجموعه کامل آموزش Siemens NX 12

از مبتدی تا پیشرفته

۸ ساعت آموزش صوتی و تصویری به صورت ویدئویی | زبان: انگلیسی | ۶ گیگابایت

آنچه یاد خواهید گرفت : در پایان دوره شما به طور کامل بر ابزارهای Siemens NX مسلط می شوید تا بتوانید سطوح سه بعدی خود را از ابتدا بسازید و محصولات و ایده‌های خود را ایجاد کنید. با رابط کاربری ، نوار ابزار ، ویژگی ها ، کلیدهای میانبر ، صفحه کار ، کادر محاوره ای QuickPick آشنا می شوید… شما قادر خواهید بود گام به گام نقاشی ها و طرح هایی را برای مدل های صلب ایجاد کنید و بر انواع محدودیت های هندسی ابعادی لازم برای طراحی بدون خطا مسلط خواهید شد. همچنین با استفاده از تمام ویژگی‌های نرم افزار ، مدل سازی سه بعدی را به صورت حرفه ای و علمی انجام داده و  تمام ویژگی های پیشرفته نرم افزار را خواهید فهمید: Placed ، Pattern ، Mirror ، Rib ، Groove ، Draft Body… شما می توانید مطالب آموخته شده را با تمرینات ارائه شده در هر بخش تمرین کنید و با اصول اولیه شروع کرده و به تدریج تمرینات پیچیده تری را انجام داده و تا در پایان دوره به سطح پیشرفته تری برسید.

در پایان دوره در مورد موضوعات زیر دانش کسب خواهید کرد:

  • برای چه ، چگونه و چرا Siemens NX؟
  • مبانی طراحی سه بعدی ، CAD ، CAM و کاربردهای آن
  • رابط نرم افزار و نوار ابزار ، ویژگی ها ، کلیدهای میانبر ، سطح کار ، گفتگوی QuickPick و غیره.
  • طراحی و ترسیم مرحله به مرحله و  ایجاد مدلهای سه بعدی با استفاده از تمام ابزارهای نرم افزاری

 

این دوره برای افرادی که اسم Siemens NX را شنیده اند اما نحوه استفاده از آن را نمی دانند و نیاز به پیشرفت در مدل سازی یا طراحی دیجیتال دارند ، بسیار مناسب است. منظور  این است که برای مبتدیان و افرادی که هیچ ایده ای از موضوع ندارند کاملاً مناسب است ، زیرا همه چیز از ابتدا توضیح داده می شود. بنابراین نترسید ، زیرا همانطور که قبلاً به شما گفتم ، این زمان برای یادگیری مهارتی است که شرکت ها هر روز بیشتر به دنبال آن هستند ، و اگر به آن اعتقاد ندارید ، می توانید خودتان آن را با جستجو در اینترنت بررسی کنید. ! 

این دوره برای چه کسانی است: مبتدیان در Siemens NX یا در مدل سازی سه بعدی ، طراحی یا نرم افزار CAD هر کسی که می خواهد مدل سازی سه بعدی ، طراحی صنعتی ، طراحی فنی را یاد بگیرد هر دانشجوی مهندسی ، معماری یا طراحی. اگر شما به سادگی فردی کنجکاو هستید که دوست دارد با تخیل خود قطعات را طراحی ، طراحی یا خلق کند ، Siemens NX برای شما ساخته شده است.

 

برای خرید این مجموعه و تحویل درب منزل از لینک زیر استفاده کنید:

عناوین مرتبط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *