لغتنامه مهندسی

Dictionary of Engineering

Second Edition

McGraw-Hill Professional | 2003 | ISBN: 0071410503 | 642 pages | PDF | 5,5 MB

این کتاب برگرفته از ویرایش ششم لغتنامه اصطلاحات فنی و علمی انتشارات مک گروهیل است و  هر مبحث آن شامل هزاران لغت و اصطلاحی است که به ترتیب خاصی قرار گرفته اند. تمام این مباحث دارای خصوصیات زیر هستند:
*دارای راهنمای تلفظ برای هر لغت
* ارایه مخفف ها، ارتباط بین لغات درون کتاب، حروف اختصاری
* ضمایمی شامل جداول تبدیل، لیست نمادهای ریاضی، علمی و فنی ، جداول داده ها و ….
* دارای چیدمان ساده با دسترسی آسان و سریع

نوشته پشت جلد کتاب:
این کتاب برگرفته از ویرایش ششم لغتنامه اصطلاحات فنی و علمی انتشارات مک گروهیل است که به عنوان یک کتاب مرجع، اطلاعات بسیار مهمی را به شکل خیلی ساده ، قابل حمل و با دسترسی سریع به خواننده ها ارایه میدهد. خواه شما یک استاد دانشگاه باشید یا یک دانشجو، یک نویسنده و یا حتی یک خواننده معمولی که به مباحث علمی علاقمندید، هیچ راهی بهتر و مطمئن تر از این نیست که همراه با جریان حرکت شاخه های مختلف مهندسی حرکت کنید و یا مفاهیم و ایده های کلیدی و اصلی آنها را درک نمایید.
ویرایش دوم لغتنامه مهندسی انتشارات مک گروهیل، در عین نوشتاری ساده، واضح و قابل فهم برای خوانندگان عادی ، به قدر کافی به عمق مطالب اشاره کرده تا برای دانشمندان، مدرسان و دانشجویان پیشرفته هم سودمند باشد. این ویرایش دارای خصوصیات متمایز ذیل است:
* بازنگری شده به طور کامل و با افزوده شدن ۱۷۰۰ لغت و اصطلاح جدید در زمینه مهندسی
*ارایه مترادف ها، مخفف ها و حروف اختصاری
* نمایش تلفظ صحیح هر لغت
* دارای مباحثی در زمینه های ساختمان سازی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، سیستمهای کنترل، مهندسی طراحی، آکوستیک مهندسی، مهندسی صنایع، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی مکانیک، مهندسی سیستمها، مخابرات و ترمودینامیک
* حاوی ضمایمی شامل جداول اطلاعات و داده های کاربردی
* ایجاد شده بر پایه لغتنامه اصطلاحات فنی و علمی انتشارات مک گروهیل – این کتاب برای مدت یک چهارم قرن به عنوان یک مرجع استاندارد بین المللی مورد استفاده قرار میگرفته است

با اوصاف ذکر شده و همچنین با وسواسی که برای بازنگری این کتاب از نظر شفافیت، کامل بودن و صحت مطالب صورت پذیرفته، این کتاب استانداردی را در این زمینه پایه گذاری میکند که هیچ نشریه مشابهی نمی تواند با آن برابری کند.

قیمت :  ۱۴٫۹۶

آمازون

دانلود رایگان کتاب| لینک کمکی

پسورد  : www.freemag.ir

عناوین مرتبط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights