مجموعه شماره ۲ مجلات معماری


مجموعه شماره ۲ مجلات معماری

شامل ۲ دی وی دی :

Award  ۲۰۰۸-۲۰۰۹

Environmental Design + Construction 2009

Hotel Design 2009

IDFX 2008.05-2009.12

Interiors Monthly 2009

KBB 2008-2010

Landscape and Irrigation 2008.09-2009.12

Metropolitan Home 2009

Total_Landscape_Care2009.01-2010.01

Modern Steel Construction 2007-2010

Better Homes & Gardens 2008.06-2009.12

Award Magazine 2008.08 – 2009.12 (All Issues)

مجله Award، مجله معماران، ساختمان سازها و طراحان داخلی است. بیش از ۲۰ سال است که این مجله منبع قطعی اخبار و اطلاعات درمورد موضوعات، سلیقه‌ها، پروژه‌ها، نوآوری‌ها و آدمهای مؤثر در صنایع طراحی و ساختمان سازی کانادا است. خوانندگان این مجله شامل معماران، مهندسان مشاور، نویسندگان مشخصات، طراحان داخلی، معماران مناظر طبیعی، پیمانکارهای عمومی و مراقبان ساختمان است.

Better Homes & Gardens Magazine 2008.06 – 2009.12 (All Issues)

Better Homes and Gardens یکی از مجلات کثیرالانتشار در آمریکاست. این مجله رو ی موضوعات مرتبط با خانه، آشپزی، باغداری، زندگی سالم، دکوراسیون و تفریحات تمرکز دارد. این مجله ۱۲ بار در سال توسط شرکت Meredith منتشر می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۲۲ توسط Edvin Meredith، که سابقاً وزیر کشاورزی بوده تأسیس شده است.

Modern Steel Construction Magazine 2007.12 – 2010.03

مجله Modern Steel Construction، نشریه رسمی انجمن ساختمانهای فولادی آمریکاست، این مجله، اطلاعات دقیقی در مورد جدیدترین و پیشرفته‌ترین کاربردهای فولاد ساختمانی در ساختمانها و پل‌ها به خوانندگان خود می‌دهد با تأکید بیشتر روی نوآوری‌ها و طراحی‌های فولادی باارزش و محصولاتی که باعث افزایش عمر آنها می‌شود. مجله MSC منحصرا برای حرفه‌ای‌های صنعت ساختمان که تصمیمات مالی را گرفته و یا بر آنها تأثیرگذار هستند- چه مهندسان، معماران، مالکان ساختمان، پیمانکاران، سازندگان، خرده‌فروشان یا بناها. این مجله تنها مجله در آمریکاست که منحصرا به موضوع طراحی و ساخت سازه‌های فولادی می‌پردازد.

 

Environmental Design + Construction Magazine August 2010

 

مجلهED+C، مرجع اولیه ساختمان‌های چندمنظوره، به طراحی و ساخت مؤثر و مسؤول تخصیص داده شده است. این مجله، معمار مناطق مسکونی و تجاری، طراح، مهندسان و مسؤول مراقبت از ساختمان را با اطلاعات ضروری در مورد صنعت روبه‌رشد ساختمان‌ سازی سبز مجهز می‌کند.

IDFX Magazine 2008.05 – 2009.12 (All Issues)

 

این مجله برای حرفه‌ای‌های طراحی داخلی است. لیست بزرگترین تولیدات صنعت طراحی داخلی، شامل جدیدترین مبلمانها، طراحی نور، مواد، تجهیزات ساختمانی، لوازم، سطوح و رنگها برای طراحان و فروشندگان دکوراسیون داخلی است.

Interiors Monthly Magazine 2008.08 – 2009.12 (All Issues)

این مجله داغترین مجله طراحی داخلی تحت چاپ است. یک مجله طراحی که اخبار، اطلاعات کیفی، جدیدترین تولیدات و مشخصات تولیدکنندگان را برای الهام، شکل‌گیری و بهبود دکوراسیون‌های داخلی در اختیار قرار می‌دهد. در هر شماره، مشخصات دقیقی از فروشندگان جدید و اصلی دکوراسیون داخلی همچنین تمایلات اصلی، تولیدات جدید و اخبار و اطلاعاتی از نمایشگاه‌های بین‌المللی ارائه می‌دهد. برای اینکه تجارت خودتان را گسترش دهید، هر ماه، مهمترین اطلاعیه‌های تجاری و بازرگانی را ببینید، مهمترین بخش‌های تولید را مشاهده کنید و با اطلاعات اجناس مصرفی و عوامل تأثیرگذار آشنا شوید.

 

Landscape & Irrigation Magazine 2008.09 – 2009.12 (All Issues)

این مجله می‌خواهد تا در صنعت فضای سبز تصمیم‌ساز باشد، از پیمانکاران خانه‌های مسکونی تا مدیران املاک تجاری، برای خبرگان کارهای عمومی و کارشناسان مدیریت آب و آبیاری. این خوانندگان شامل طراحان و سازندگان فضای سبز و کارشناسان نگهداری از درختها و چمنزارها هستند.

Metropolitan Home Magazine January-December 2009 (all issue)

این مجله توسطHachette Filipacchi Media U.S.  منتشر می‌شود. این مجله بر روی “ترکیب دکوراسیون داخلی Ùˆ طراحی‌ خیلی مدرن با گزارش‌های هوشمندانه برای ارتباط با خوانندگان خواهان پیشرفت” تمرکز می‌کند. در ابتدا این مجله تحت نام زندگی آپارتمانی در Û±Û¹Û·Û´ منتشر می‌شد.

Total Landscape Care Magazine 2009.01 – 2010.01 (All Issues)

این مجله آنچه را که مسئولان حرفه‌ای فضای سبز لازم دارند، دراختیار آنها قرار می‌دهد. اگر شرکت شما به عنوان پیمانکار برای معماری، طراحی و ساخت فضای سبز، چمن زنی و خدمات و نگهداری چمن، مراقبت از چمن مصنوعی یا آبیاری باشد، این مجله چیزی برای شما دارد. همچنین اگر شما نیاز به اطلاعاتی درمورد هر موضوع مرتبط با فضای سبز دارید: چمن‌زنهای فروشی، چمن‌زنی یا نگهداری از چمن‌زن، یا طراحی و نورپردازی فضای سبز، لوازم باغبانی و نرم‌افزارهای مربوطه یا آبیاری فضای سبز، مراقبیت از درختان- شما می‌توانید روی این مجله برای به دست آوردن اطلاعاتی که شما را در بهبود فعالیتتان یاری کند، حساب باز کنید.

K+BB Magazine 2008.08 – 2010.02 (All Issues)

مجله KBB در هر ماه به دست بیش از ۵۰۰۰۰ مهندس، معمار، معمار سنتی و بازسازی کننده در زمینه آشپزخانه و حمام می‌رسد. این مجله موضوعات منحصربه‌فردی در زمینه تجهیزات طراحی، تولیدات جدید، پیشرفت‌های تجاری، شخصیت‌های صنعتی و موارد دیگر می‌شود. این مجله منبع لازم برای متخصصان آشپزخانه و حمام است برای داشتن اطلاعات، مهارتها، مفاهیم و تاکتیکهایی که آنها برای برقراری یک ارتباط مؤثر و همکاری با تیم پروژه طراحی داخلی به آن نیاز دارند. مجله K+BB مختص آموزش و راهنمایی متخصصان برای فروش مقداری از تجربیات وخدماتشان در صنعتی است که توسط خودآموزها وراهنماهای خرید اشباع شده است. از تمایلات طراحی‌های پیشرفته وحتی عملی تا نوآوری‌های تولیدی قابل توجه به منظور پذیرفتن استیلهای زندگی توسط مالکان ستخگیر خانه‌های امروزی، خوانندگان ما را به تکنیکها و ابزاری برای ساختن حرفه خود و کامیابی در تجارتشان مسلح می‌کند.

Hotel Design 2009

مجله Hotel Design مزایای طراحی هتلها، پاتوقها و لژها را نشان می دهد. عکس واضح، طرح خلاق و نوشته توضیحی در داشتن یک نمای وسیع در مدها و استیل های جدید در مبلمان، اثاثیه و فضاهای مسکونی که یک پایه برای ایجاد خلاقیت است، به خواننده کمک می کند.

 

عناوین مرتبط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *