راهنمای روش عکاسی دیجیتال

راهنمای روش عکاسی دیجیتال

راکی نوک

تعداد صفحات : ۵۵۲ | ۲۰۱۰ | ۵۵ مگابایت | پی دی اف

عکاسی به عنوان یک سرگرمی جالب و سودمند، برای میلیونها نفر شناخته شده است. با این حال برای اینکه نتیجه کار یک عکاس ، تصویری عالی و برجسته باشد، نیاز به دو مهارت مهم وجود دارد که عبارتست از : داشتن خلاقیت و دانستن فوت و فن تکنیکی. خلاقیت را به سختی میتوان یاد گرفت چون بستگی زیادی به استعداد و تجربه دارد. ولی دومی یک هنر است که میتوان تا سطح حرفه ای آن را آموخت.
مراحلی از کار که بعد از تصویر برداری انجام میگیرد- یعنی پروسه کاری که در اتاق تاریک دیجیتال صورت میگیرد- تأثیر قابل توجهی روی کیفیت تصویر نهایی خواهد داشت.این پروسه اغلب ندیده یا دست کم گرفته شده که نتیجه آن عکس هایی با کیفیت بسیار پایین است. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا در حین پردازش تصاویر، دچار اشتباهات اساسی نشوید.
در این کتاب تمام مراحل کار ، از مرحله تصویر برداری ، ویرایش و مدیریت تا چاپ تصویر کامل شده، به صورت پله پله آورده شده است. تمامی فرآیندهایی که در این کتاب ارایه شده با کمک دو نرم افزار محبوب و قدرتمند ادوب فوتوشاپ و لایت روم  انجام میگیرد و از تصاویر با فرمت RAW استفاده شده تا بهترین کیفیت و بیشترین انعطاف را به شما نمایش دهد.
کتاب راهنمای روش عکاسی دیجیتال را میتوان به عنوان یک مرجع یا کتاب درسی برای عکاسان تازه کار ، عکاسان حرفه ای و نیز دانشجویان مورد استفاده قرار داد.

عناوین مرتبط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *