مجموعه کامل کتاب‌ها و مجلات باغبانی و گلکاری

مجموعه کامل کتاب‌ها و مجلات باغبانی و گلکاری

باغبانی دانش و فن بررسی و پژوهش در میوه‌شناسی، سبزی‌شناسی، گل‌شناسی، فضای سبز و محیط زیست و همچنین استفاده از محصولات باغبانی در صنایع غذایی است. باغبانی بطور کلی عبارت است از علم کاشت و پرورش گیاهان زینتی، گیاهان دارویی و درختان میوه و طراحی فضای سبز است که به نوعی هنر و یا پیشه رویاندن گیاهان محسوب می‌شود و بطور عمده پیرامون خانه و مسکن افراد و در باغ‌ها و یا باغچه‌ها و حتی در محل‌هایی مثل پشت بام‌ها، پیش سراها، ایوانک‌ها و یا نورخانه‌ها صورت می‌گیرد. همچنین با پیشرفت شهرنشینی و توسعه شهرها توجه به باغبانی و کاشت گیاهان زینتی بویژه به منظور زیبایی خیابان‌ها و محیط‌های شهری، ضروری به نظر می‌رسد.

معرفی محصول:

امروزه بخش عمده‌ای از درآمد سالانه ارزی بسیاری از کشورهای جهان از طریق باغبانی بدست می‌آید. همچنین به دلیل اینکه تامین بخش عمده خوراک انسان از میوه‌ها و سبزیجات تشکیل می‌شود، علم باغبانی و دیگر رشته‌های مربوط به آن، چه از نظر ارزش غذایی و چه از نظر اقتصادی و فضای سبز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند.
طبقه‏ بندی گیاهان، بررسی ویژگی‌های آنها، شرایط لازم برای پرورش گیاهان مختلف از نظر فصلی و محیطی، بررسی محل‌ها و ساختمان‌های مورد نیاز باغبانی مثل باغ‌ها، باغچه‌ها و گلخانه‌ها و همچنین تجهیزات و ابزارهای لازم برای باغبانی و بسیاری موارد دیگر، موضوعاتی می‌باشند که در این کتابها و مجلات در سطوح مختلف بررسی می‌شوند. همچنین در بخش عمده‌ای از این کتابها و مجلات ضمن درج تصاویر مختلف و بسیار زیبا و شرح کامل و دقیق معماری‌های مختلف به طراحی انواع باغ و فضای سبز پرداخته می‌شود.
کتابها و مجلات موجود در این مجموعه از معتبرترین و ارزشمندترین منابع حال حاضر این رشته می‌باشند که در موضوعات مختلفی مانند اصول باغبانی، گل‌کاری، سبزی‌کاری، باغبانی درختان میوه، چمن‌ها و گیاهان پوششی، آبیاری، دانشنامه‌های باغبانی، گیاه‌شناسی، فیزیولوژی و ژنتیک گیاهان، اکولوژی، شیمی باغبانی، آبیاری، زیباسازی باغ‌ها و فضای سبز، ماشین‌ها و ابزارآلات باغبانی، بررسی باغبانی در صنایع غذایی، طراحی باغ و فضای سبز و بسیاری موضوعات دیگر گرد آوری شده‌اند.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:
  • بیش از Û²ÛµÛ° کتاب Ùˆ مجله بی‌نظیر از بهترین Ùˆ معتبرترین منابع باغبانی در موضوعات مختلف
  • تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها Ùˆ مجلات
  • نرم‌افزارهای Acrobat ReaderØŒ WinDJView Ùˆ Stanza برای نمایش فایل‌ها
  • بسته‌بندی زیبا Ùˆ شکیل

کتاب‌ها و مجلات موجود در این بسته جامع اغلب در فرمت PDF بوده و برخی از آنها نیز در فرمت‌های DJVU ،EPUB و CHM هستند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
این مجموعه در ۳ دی وی دی و با بسته‌بندی زیبا و شکیل درب منزل شما عزیزان، تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.

عناوین مرتبط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *