نرم افزار موبایل مهمان خدا مخصوص ماه رمضان

<!--enpts-->ramezan.JPG<!--enpte-->

شامل : احکام ، دعا ، مشاوره تغذیه و تندرستی ، اوقات شرعی ، بیدارباش سحر

نوع برنامه : جاوا       حجم : حدود 1 مگابایت

ادعیه ماه مبارک رمضان شامل :

دعای آغاز ماه مبارک رمضان
دعای سحر
دعاهای افطار
دعای افتتاح
دعای هر شب
دعای یا علی و یا عظیم
نماز روزهای ماه مبارک رمضان
نمازشب های ماه مبارک رمضان
اعمال مشترک شبهای قدر

نماز عید فطر

بخش مشاوره تندرستی :
این بخش شامل دلایل علمی و گفتگو با متخصصان مختلف ، برای فواید روزه درتندرستی می باشد.

بخش مشاوره تغذیه :
در این بخش راهنمایی های لازم جهت استفاده کردن یا عدم استفاده از برخی غذاها و خوراکی ها براي فرد روزه دارارائه شده است .

بخش زنگ های یادآور :
در این بخش قادرید تا با انتخاب شهر مورد نظر خود (یا نزدیک ترین شهر به محل سکونت خود) از ساعات مختلف اوقات شرعی با خبر شويد. نرم افزار با پخش اذان ، شما را از فرا رسيدن زمان ملكوتي اذان مطلع مي سازد.

همچنين قادر خواهيد بود برنامه را به گونه اي تنظيم نمائيد كه شما را قبل از فرار رسيدن اذان صبح براي صرف سحري از خواب بيدار نمايد. تنظيم اين كه چند دقيقه يا چند ساعت قبل از اذان شما را آگاه سازد به راحتي قابل تنظيم است (حداكثر تا ۹۰ دقيقه قبل از اذان) .

چون گوشی‌های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردارند نسخه‌های مختلفی از این نرم‌افزار تهیه‌ شده است که باید نسخه‌ی سازگار با گوشی خود را انتخاب کنید.

  • نسخه 1.1 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند.
  • نسخه 1.2 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها بالا است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. بنابراین اگر متن و منوهای نرم‌افزار روی LCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید.
  • نسخه 1.3 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را ندارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید از این نسخه استفاده کنید.
  • نسخه 1.4 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید و نسخه‌ی 1.3 روی LCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید.

راهنمای استفاده از نرم افزار:

استفاده از بخش‌هاي متني اين نرم‌افزار بسيار ساده است. كافي است در منوهاي مختلف آيتم دلخواه انتخاب شود تا متن آن نمايش داده شود. براي استفاده از زنگ‌هاي يادآور هم به روش زير عمل كنيد.
1. در بخش تنظیمات اوقاتی که مایلید صدای اذان پخش شود را انتخاب و ثبت کنید.
2. شهر محل سکونت یا نزدیک‌ترین شهر به آن را انتخاب کنید تا اوقات شرعی آن محل به صورت خودکار محاسبه شود.
3. در بخش ساعت بیداری مشخص کنید که مایلید چند دقیقه قبل از اذان صبح بیدار شوید. حداکثر فاصله‌ی پخش زنگ بیداری تا اذان صبح نود دقیقه است.
4. برای استفاده از امکانات زنگ‌های یادآور نباید از نرم‌افزار خارج شوید. برای پنهان شدن صفحات نرم‌افزار از دکمه‌ی «مخفی کردن» در منوی اصلی استفاده کنید.
5. اگر از نرم‌افزار خارج شوید، زنگ‌های یادآور پخش نمی‌شوند و با اجرای دوباره‌ي آن نیازی به تنظیم مجدد ندارید.
6. حتما ساعت و تاریخ میلادی گوشی تلفن خود را تنظیم کنید تا اوقات شرعی و زمان پخش زنگ‌های یادآور درست محاسبه شوند. دقت كنيد زماني كه ساعت و تاريخ را تنظيم مي‌كنيد بايد از نرم‌افزار خارج شده‌ باشيد و پس از تغيير ساعت و تاريخ دوباره نرم‌افزار را اجرا كنيد.

Download from 4Shared

۶ دیدگاه

  1. ali گفت:

    هنوز استفاده نکرده دارم نظر میدم!!!!!!!

    ولی خوب اینقدر خوبه که آدم دلش نمیاد نظر نده!!!!!!!!

    دمت گرم اجرت با خدا!!!!!!!!!!!!

  2. شیرین گفت:

    منم هنوز استفاده نکردم.اما مدتها بود که دنبال همچین نرم افزاری بودم.یک دنیا ممنون.هر سحری که با صدای این اذان بیدار شم دعاتون میکنم.نمی دونم با چه زبونی تشکر کنم.براتون آرزوی بهترینهارو دارم دوست عزیز.

  3. sajjad گفت:

    دمت گرم خیلی باید باحال باشه منم استفاده نکرده دارم نظر میدم

  4. فرهاد گفت:

    اگه درست باشه خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون

  5. امید گفت:

    بنده این مطلب را در وبلاگ مکتبمان با ذکر منبع معرفی کردم راستی چرا در گوگل معرفی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights