تاسیسات ساختمان : جداول ، اطلاعات ، محاسبات سرانگشتی

تاسیسات ساختمان : جداول ، اطلاعات ، محاسبات سرانگشتی

hvac

نویسنده : ارتور ا.بل

سال ۲۰۰۰ | تعداد صفحات : ۵۷۶ | مک گراوهیل | ۱۳٫۳ مگابایت | پی دی اف

“محاسبات HVAC در سر انگشتانتان! به این کتاب چنگ بزنید… که پر است از معادلات باارزش که خبرگان HVAC هر روزه از آن استفاده می‌کنند.”، Bob Roster، نویسنده، پرفروشترین هندبوک HVAC.

“پیدا کردن تمام نکات دقیقی که به معنی تفاوت بین یک طراحی متوسط و یک طراحی ایده‌آل است در این کتاب خیلی آسان است”، David Meredith، رئیس قسمت تکنولوژی سیستمهای محیطی ساختمان، دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا.

کاملترین و پرکاربردترین مرجع که اطلاعات طراحی HVAC آن به کرات استفاده شده و معادلات، اطلاعات و اصول عملیاتی HVAC را توضیح می‌دهد. طراح باتجریه سیستمهای HVAC، Arthur Bell Jr به صورت دستی و بسیار خوبی بانک اطلاعاتی که از فرمت اصلی CSI پیروی می‌کند سازمان دهی کرده است.

شما به صورت مکرر در هر روز کاری تلاش می‌کنید تا در اسرع وقت و به طور آسان پیدا کنید: معادلات – بیش از ۲۱۶ معادله برای هر چیزی از کار داکت تا نرخ تغییرات هوا … از سایز لوله‌های فولادی، شیر اطمینان و هیترهای آب تا محاسبات NPSH، تعریف اطلاعات، مشخصات کد ASHARE و ASME، خواص آب و هوا، ضرایب تبدیل، اصول بنیادی کسب و کار کارهای ساختمانی، تولیدکنندگان تجهیزات، شرایط بقاء انرژی، تجهیزات کمکی، چک لیست های طراحی، سازمان ها و جوامع حرفه‌ای و بیش از ۳۵۸ اصل کاری در همه ساختمانها از هر نوع قابل تصوری، از کلیساها تا بارها. آن شامل بارهای گرمایی و سرمایی، تهویه، تصفیه، رطوبت زایی، جمعیت انسانی، نورپردازی، اسباب و تجهیزات و بسیاری چیزهای دیگر می‌شود.

عناوین مرتبط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *