مجموعه ۲۴ مجله طراحی داخلی مارس ۲۰۲۱

مجموعه ۲۴ مجله طراحی داخلی

مارس ۲۰۲۱

مجموعه ۲۴ مجله طراحی داخلی ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۱

pdf| انگلیسی | ۱٫۷۳ گیگابایت | فروش دانلودی

لیست مجلات:

۱٫ Home & Design – January/February 2021

مجله Home & Design بهترین منبع برای کسانی است که تجهیزات لوکس را دنبال می‌کنند و می‌خواهند از جوامع طراحی و معماری  منطقه بالتیمور-واشنگتن استفاده کنند. هر شماره از این مجله مقالاتی الهام‌بخش، سرشار از محتوا و عکاسی با کیفیت بالا ارائه می دهد که جالب‌ترین و ابتکاری‌ترین خانه‌ها را به تصویر می‌کشد.

۲٫ Good Homes UK – March 2021

Good Homes هر ماه به خوانندگان خود الهام بخش فصلی برای خانه‌ای که دوست دارند ارائه می‌دهد. از شکل ها ، رنگ ها و نقش و نگارهای مد روز گرفته تا آخرین خریدها از خیابان های بزرگ و آنلاین ، به علاوه لوازم آشپزخانه و حمام شیک و خانه های واقعی و زیبا ، هر شماره دارای صدها ایده برای ایجاد فضاهای داخلی زیبا است.

۳٫ Style at Home UK – March 2021

Style at Home مجله ماهانه خانه‌های کاربردی برای زنانی است که رویکرد عملی برای تزئین ، اصلاح و سبک دادن به خانه خود دارند.

۴٫ New England Home – March/April 2021

مجله خانگی نیوانگلند مرجع برجسته طراحی خوب داخلی ، مبلمان ، معماری و خانه های لوکس در انگلستان است. New England Home به عنوان یک همراه ضروری برای کسانی که اشتیاق و منابعی دارند تا خانه رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنند ، منحصراً بر خانه لوکس متمرکز شده است.

۵٫ House & Lifestyle – February 2021

خانه و سبک زندگی مجله ماهانه خانه‌های کاربردی برای همه کسانی است که رویکرد عملی برای تزئین ، اصلاح و سبک دادن به خانه خود دارند.

۶٫ Kitchens Bedrooms & Bathrooms – March 2021

سری چهارماهه آشپزخانه و حمام ، پرفروش ترین کتاب پذیرایی برای نوسازان آشپزخانه و حمام است. هر شماره سه ماهه با جدیدترین طرح های تولید کنندگان برجسته آشپزخانه و حمام استرالیا بسته بندی شده است.

۷٫ ۲۵ Beautiful Homes – March 2021

۲۵ Beautiful Homes مجله‌ای برای خوانندگان با احساس سبک شخصی است. به خانه رویایی خود آرزو کنید و از الهام گرفتن از خانه ها ، طرح ها و سبک های دیگران لذت ببرید.

۸٫ Country Homes & Interiors – March 2021

Homes & Interiors یک انتشارات پیشرو در سبک زندگی است که شامل خانه های زیبا با طراحی داخلی و معماری پیشرفته است. عنوان ۲۷۰ صفحه بعلاوه ، برنده جایزه ، در پوشش گرایش خود از جدیدترین کاغذ دیواری ، رنگ و پارچه تا مبلمان ، غذا و باغ – پیشگام است – با نوشتاری تیز و آموزنده همراه است.

۹٫ Homes & Gardens UK – March 2021

Homes & Gardens زیبایی سبک کلاسیک و معاصر را جشن می گیرد. خانه های واقعی با عکاسی خیره کننده تزئیناتی الهام بخش ارائه می دهند در حالی که واقعی و مرتبط هستند. Homes & Gardens منبع اصلی ایده های زیبا و اطلاعات دقیق است ، که خوانندگان آن را ترغیب می کند طراحان داخلی خود شوند.

۱۰٫ HGTV Magazine – March 2021

با بودجه ای ناچیز ، از هنرهای ارزان قیمت گرفته تا  وسایل دست دوم تا وسایل حیوان خانگی شایان ستایش ، سبک بزرگی را بدست آورید. به علاوه ، آنچه لوازم شما در پشت شما می گویند ، نحوه خرید مانند داشتن خانه ساحلی ، بهترین (و بدترین) زمان برای رنگ آمیزی خانه ، رنگ آمیزی سایه ها و موارد دیگر!

۱۱٫ Living Etc UK – March 2021

Livingetc بزرگترین مجله فروش خانه های مدرن در انگلستان است که ماموریتی برای الهام بخشیدن ، جذب کردن و جذب خواننده برجسته و باهوش طراحی خود دارد. مملو از عکاسی خیره کننده از خانه های معاصر ، نکات هوشمندانه در زمینه تزئینات ، مشاوره به سبک متخصص و آخرین خریدها ، منبع کاملی از ایده ها ، الهامات ، اطلاعات و تماس های ضروری را در اختیار صاحبان خانه قرار می دهد.

۱۲٫ House Beautiful UK – March 2021

خواننده این مجله کسی است که خانه او بستر او است. او همیشه آن را بهبود می بخشد زیرا روند – و نتیجه – او را خوشحال می کند. خوشبختی در خانه او ناشی از تجمل آسان و سبک بسیار شخصی است. خانه او هدیه ای است که می تواند با خانواده و دوستانش به اشتراک بگذارد.

۱۳٫ Kitchens & Baths – Spring 2021

Kitchens & Baths یک مجله برتر با راه حل های طراحی برای حمام فعلی یا جدید شما و آشپزخانه است. با به نمایش گذاشتن جدیدترین ، جسورترین و بهترین در طراحی آشپزخانه و حمام ، آشپزخانه و حمام آنچه را که مصرف کنندگان باهوش می خواهند ارائه می دهد: مشاوره تخصصی در یک محیط مجله خواننده پسند.

۱۴٫ ۵۲۸۰ Home – February/March 2021

۵۲۸۰ بزرگترین مجله محلی کلرادو در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است. داستان های این مجله اغلب عناوین ملی می شوند و از سال ۲۰۰۵ ۵۲۸۰ نامزد چهار جایزه مجله ملی شده است.

۱۵٫ House & Garden UK – March 2021

خانه و باغ درب مجموعه ای از خانه های منحصر به فرد و ویژگی های فضای باز را باز می کند ، از خانه های شهر و انبارهای تبدیل شده به آپارتمان های مدرن و عقب نشینی های جزیره.

۱۶٫ Home Journal – January / February 2021

ژورنال هوم مجله برتر طراحی و سبک زندگی در هنگ کنگ است. ماهیانه ای با دو زبان ، با کیفیت بالا و به روزترین اطلاعات را در مورد آخرین روند دکوراسیون برای خوانندگان به ارمغان می آورد و با ارائه بهترین خانه های محلی و بین المللی در اطراف ، از آنها الهام می گیرد.

۱۷٫ Consumer Reports Your Best Home – April 2021

رتبه بندی ، توصیه ها ، گزارش های قابلیت اطمینان ، مقایسه ایمنی و قیمت از بزرگترین مرکز بررسی خریداران در جهان به مصرف کنندگان کمک می کند تا برای همه چیز ، از اتومبیل گرفته تا خدمات تلفن همراه ، انتخاب بهتری داشته باشند. تنها مجله در نوع خود: متخصص ، مستقل ، غیرانتفاعی. ۱۰۰٪ بی طرفانه Consumer Reports هیچگونه تبلیغات خارجی را نمی پذیرد.

۱۸٫ Home & Decor Singapore – February 2021

Home & Decor یک مجله ماهانه طراحی داخلی است که هدف آن سهولت زندگی شیک برای همه است. مقالات معتبر در زمینه طراحی داخلی ، دکوراسیون منزل و بهسازی منازل ، خوانندگان را به دانش فنی مربوط به جهت بازسازی در آنها ، با عکاسی و طراحی زیبا در فضای داخلی مجهز می کند.

۱۹٫ Grand Designs UK – March 2021

مجله Grand Designs یکی از بهترین عناوین مدرن منازل و فضای داخلی است که همراه با پروژه های الهام بخش ، مشاوره تخصصی و خریدهای لازم است.

۲۰٫ Furniture World – January/February 2021

مبلمان جهان قدیمی ترین نشریه تجاری است که به طور مداوم در ایالات متحده منتشر می شود. دنیای مبلمان همچنین کتابخانه مبلمان Bernice Bienenstock را در High Point NC تأسیس کرد که اکنون یک بنیاد عمومی است و شامل بیش از ۸۰۰۰ کتاب مبلمان و طراحی از سال ۱۶۲۰ است.

۲۱٫ Housetrends Greater Columbus – February 2021

مجله Housetrends دارای مقالاتی در مورد ساخت و بازسازی منازل ، آشپزخانه ها ، حمام ها ، باغ ها و پایگاه داده ای از متخصصانی است که خدمات خانه ارائه می دهند. هر شماره Housetrends نشاط و خلاقیت جامعه ساکنان بازار و متخصصان خانه و باغ را نشان می دهد.

۲۲٫ Design & Living – February/March 2021

ما شاهد کارهای طراحی زیبایی در سراسر منطقه فارگو-مورهد هستیم ، از بازسازی های زرق و برق دار تا خانه های تازه . آیا تا به حال فکر کرده اید که این استادان طراحی به چه خانه ای می آیند؟ در این شماره ، شما را به گشت و گذار در خانه های پنج طراح می پردازیم تا از سبک غیراخلاقی ، احساسات و زندگی پر سر و صدا خانوادگی آنها رونمایی کنیم.

۲۳٫ The Ideal Home and Garden – February 2021

خانه و باغ ایده آل (TIHG) در اطراف خانه می چرخد! این مجله ایده زندگی خوب و در حد توان شما را به واقعیتی دست یافتنی تبدیل می کند. TIHG همه چیز در مورد آوردن زندگی خوب در خانه و انجام آن در بودجه شما است.

۲۴٫ Better Homes & Gardens USA – March 2021

Better Homes and Gardens مجله ای است که به شما کمک می کند خانه خود را به یک پناهگاه راحت و دلپذیر تبدیل کنید. هر شماره مملو از اتاق خواب هایی است که شما را با گرمی می پوشاند ، آشپزخانه هایی که روز شما را با تابش آفتاب آغاز می کنند ، باغهایی که با خوشحالی از شما استقبال می کنند ، ایوان هایی که شما را به آرامش می رسانند و دستورالعمل هایی که به کلاسیک خانوادگی فوری تبدیل می شوند.