طراحی لوگو و فونت

طراحی لوگو و فونت


pdf | 240 pages | 80 Mb

این کتاب یک راهنمای کامل برای فرآیند ساخت لوگوها و فونتها و حتی آیکونهاست، اساسا، همه اینها با کشیدن شکل حروف شروع می‌شوند. در واقع، مقصود این کتاب این است که کاربر به اتکای خود به استفاده از فونتهای دیگران پایان داده و یاد بگیرد که چگونه لوگوها، فونتها و حروفچینی دلخواه خود را بسازد! کتابهای زیادی برای فروش وجود دارد که به آسانی مجموعه ای ازلوگوها و فونتها را نشان داده و پیشینه ای از لوگوها و فونتها می دهد. اما این کتاب در نوع خود بی نظیر است که یاد میدهد چگونه لوگوها و فونتها را  از کشیدن خطوط بااستفاده از ابزار سنتی موجود نظیر همچون برنامه های کامپیوتری Adobe Illustrator و Fontographer (به اضافه کمی در مورد FontLab) ایجاد کنید.

این کتاب تمام قوانین و نکات مرسوم در مورد شکل گیری حرف شامل تناسب، شکل دهی،توازن، فاصله گذاری و ترکیب را ارائه می دهد و در واقع پنج روش متفاوت کشیدن حروف با استفاده از روابط ریاضی در کامپیوتر را یاد می‌دهد. هرگز کتابی این شبیه این که چنین جزئیات زیادی در مورد کشیدن حروف و چنین روش سرگرم کننده ای داشته باشد، وجود نداشته است. این کتاب همچنین پر از تلقینات و تحلیلهایی از حجم زیادی از مثالهای عالی از انتخابها و حروف نویسی کنونی از دستخط های قدیمی و دیوار نوشته هاست. این کتاب همچنین نشان میدهد که چگونه سایه های تزئینی و دیگر افکتها را ایجاد کنید. و نهایتا، بخش آخر، صحبت مستقیمی است در مورد تجارت به عنوان یک طراح لوگو و فونت، از ثبلیغات و برای کارتان قیمت گذاری به منظور معامله با مشتری های سختگیر (آیا همه آنها این گونه نیستند؟).

این کتاب به طور متفق القولی توسط حروف سازان حرفه ای، طراحان لوگو و خالقان فونت، چه پیر و چه جوان تحسین شده است. استفاده از آن به عنوان یک متن توضیحی در بسیاری از برنامه های فن چاپ متداول است و تعدادی از استادان کالج های طراحی بیان کرده اند که از معدود کتبی است که “دانش آموزان واقعا از خریداری آن شاد هستند.”

قیمت : ۵۳۹٫۴۶

آمازون

دانلود رایگان کتاب طراحی لوگو و فونت| لینک کمکی

پسورد : www.freemag.ir

عناوین مرتبط...

۲ دیدگاه

  1. sara گفت:

    حسابي كارم رو راه انداختيد

  2. erfan گفت:

    سلام
    مجله های پاپ مکانیکس و فوکوس رو برای دانلود کی میذارید ؟
    ممنون از سایت خیلی با حالتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights